slika5.jpg
slika11.jpg
avala-tower-near-belgrade-1540x755_c.jpg
slika2.jpg
slika1.jpg
slike3.jpg
slika6.jpg
slika8.jpg

Na ekranu televizora piše "Nema signala"

  Pritisnite dugme INFO na daljinskom od set-top-boks-uređaja. Nekad je potrebno pritisnuti to dugme dva puta da bi se pojavile indikacije za nivo i kvalitet signala. Ukoliko se na ekranu televizora ništa nije promenilo, tj ne pojavljuje se prozorčić sa indikacijama proveriti da li na set-top-boks uređaju svetli zelena (na nekim je plava) lampica i da li je na televizoru izabran odgovarajući izvor signala AV INPUT, VIDEO ili SOURCE ili program na kom je memorisan kanal set-top-boks uređaja ako je u pitanju uređaj sa RF modulatorom. 

  Ukoliko smo u stanju da gledamo indikacije za nivo i kvalitet, razlikujemo dva slučaja: postoje neke indikacije pa nestanu ili se uopšte ne pomeraju sa 0%,0%.

  Izvlačimo antenski priključak i posmatramo da li se nešto dešava sa indikacijama. To radimo sporo i čekamo jer je uređaju potrebno neko vreme da odreaguje. Ukoliko antena ima antenski pojačavač (crnu kutiju) i mogućnost regulacije pojačanja proverimo da li se okretanjem dugmenca GAIN nešto pojavljuje. Proverimo da li se antena pomerila. Malo prodrmamo antenski kabl. Čest je slučaj da treba ponovno uraditi antenski priključak. Ako su indikacije 0%,0% i nakon detaljne provere - pozvati broj  011 2544 358 i prijaviti nestanak signala.

Nazad